שיווק פרויקטים חדשים מקבלן

אם אתה קבלן או יזם ומעוניין למכור את הפרויקט שלך בצורה הטובה ביותר עם שיווק שמכבד את הלקוחות ומבין אותם, נשמח לבנות עבורך תוכנית אסטרטגית שיווקית מנצחת. תוכל לבקש המלצות ולשמוע מקבלנים אחרים איך העבודה איתנו…
הם ישמחו לספר.

הצוות שלנו מיומן ובעל ניסיון רב בשיווק פרויקטים ברחבי הארץ עם התמחות מיוחדת באזור הדרום. חברות יזמיות סומכות עלינו ובוחרות בנו לשיווק הפרויקטים שלהם ברחבי הארץ. 

 

אנחנו מספקים להם ליווי מלא לשיווק הפרויקט הכולל:

תהליך שיווק והנדסת המכירות מוכיח את עצמו כל פעם מחדש ומוביל לעלייה של עשרות ומאות אחוזים בקצב המכירות של הפרויקט מרגע שאנחנו על ההגה. לפני שנתחיל בשיווק נבין קודם "מי נגד מי", נעשה מחקרים מקיפים עם שיטות ומתודות ייחודיות שהוכיחו את עצמם לאורך השנים, אנו נוכל להציג טעימה מהשיטות בזום להתרשמות ואף נוכל לעשות מחקר טעימה ללא עלות, על מנת שתחשפו לשיטה שפיתחנו בבית. מפתח השיטה הינו בן סולומון.

בנוסף אנו נותנים מעטפת שיווקית גם בדיגיטל, יש לנו מחלקת דיגיטל שלמה שדואגת לנראות ולשיווק הפרויקט בדיגיטל בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר. מרמת הקופירטיינג(כתיבה שיווקית), מיקרו קופי, קרייאטיב
מדויק שמדבר בשפה שקהל היעד מבין היטב. בירוחם לא נשווק כמו שאנו משווקים בדימונה, ובדימונה לא נשווק כמו שאנו משווקים ברמת גן.

אם אתם מעוניינים במעטפת שיווקית מלאה שתעזור לכם למכור את הפרויקט שלכם בהצלחה, להנות ממעטפת שיווקית מלאה הכוללת דיגיטל 360 ומתוכנית אסטרטגית מנצחת, נשמח לעזור.

יש לנו ממליצים שישמחו לדבר איתכם ולספר איך זה מרגיש לעבוד איתנו.

אז איך נוכל לעזור?

המוצר נוסף לעגלה

לאן ממשיכים?

דילוג לתוכן