מכירת נכסים יד 2 בכל הארץ

במידה ואתם צריכים למכור דירה/ נכס/דירת יוקרה - אנו נשמח לספק לכם את שירותי השיווק הייחודיים שפיתחנו במהלך השנים.

אם אתם מעוניינים למכור נכס ולא משנה באיזה סדר גודל, הצוותים שלנו הפרוסים בכל הארץ והם יוכלו לספק לכם שירות ברמה גבוהה ולסייע לכם להגיע למחוז חפצכם במינימום עלויות ומקסימום תוצאות.

אנחנו נדאג למכור את הנכס שלכם בצורה המקצועית ביותר ולמקסם את הפוטנציאל שלו כדי שתוכלו גם לקבל את התמורה הגבוהה ביותר שניתן לקבל עבור הנכס שלכם וגם למכור אותו בצורה מהירה.

הצוות שלנו עובד בשקיפות מלאה ומלווה אתכם בכל התהליך. המומחה שילווה אתכם יחשוף את  הנכס שלכם
בצורה מקצועית ומהודקת, וינהל את הרוכשים ומתוך כל הפונים המומחה יאתר את הרציניים שבאמת רוצים לקנות. אתם כמובן תוכלו לבחור אם הקונה מתאים לכם או לא. איתנו אתם תשיגו תוצאות בטוחות וטובות יותר, תוכלו לבקש המלצות של מוכרים שעברו תהליך דומה ונשמח לחבר.


כדי להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר אנחנו נמצאים בפלטפורמות השיווק והטכנולוגיה המתקדמות והמובילות ביותר בישראל, הלקוחות מגיעים אלינו מעשרות ומאות מקורות ביניהם: טלוויזיה, רדיו, ספרים וקורסים דיגטליים, רשתות חברתיות, אתרים ועוד.

מוכרים נכס דרכנו?

תקבלו מעטפת מלאה

אנו פועלים עם אנשי מקצוע מומחים מתחום הנדל"ן ביניהם: עורכי דין, שמאים, יועצי משכנתאות, מיסוי ועוד המספקים מעטפת מלאה לכלל הצרכים שלכם, לכל שאלה תקבלו תשובה.

אנו מתחייבים לשתף פעולה עם כלל המתווכים בשוק המקומי והארצי בשביל להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

יש "אבא ואמא"

אנחנו מאמינים בשירות ולא רק כסיסמה יפה על הקיר, יש בעיה? תקלה? תמיד יהיה מישהו משירות הלקוחות שלנו שזמין וקשוב לכם, נעשה הכל כדי שתהיו מרוצים.

אז איך נוכל לעזור?

המוצר נוסף לעגלה

לאן ממשיכים?

דילוג לתוכן