בעיתונים צועקים "המחירים יורדים" למה? טראפיק!

שוק הנדל״ן בישראל – בין ירידות מחירים להזדמנויות השקעה חדשות

אם מספיק כתבו "המחירים עולים", צריך להשאיר זמן לגיוון בשביל השיח והמריבות בתגובות. "כן ירד", "לא ירד" השוק בממוצע קיצוני בירידה/האטה, אך אם יורדים לפרטים רואים שהמצב שונה, וגם איפה תכלס רואים ירידה? אני אישית אוהב מידי פעם שהשוק מצטנן קצת, מדוע? יש זמן לעבוד על התשתיות שלנו, על חידושים ופיתוחים טכנולוגיים וגם אין הרבה […]

המוצר נוסף לעגלה

לאן ממשיכים?

דילוג לתוכן