אחרי סופ"ש של צינון, מרקים בלי סוף, היום התחלתי את הבוקר בשיחת זום…זוג מקסים שרוצה שנלווה אותם לרכישה vip עבור מגורים באזור גוש דן, תקציב, טפו טפו לא חסר להם, אבל בנינו?(הם יקראו את המאמר) עם "תקציבים לא מוגבלים" לאנשי מקצוע מורכב יותר לעבוד, כי השכל והרגש מתערבבים ואם אין איש מקצוע אסרטיבי שיתווה דרך, הם יכולים לחפש נכס 40 שנה ולא יגיעו לכנען.
מפה לשם כשסיימתי את הזום שאלתי אותם איך היה להם, הם ענו יחד "הרגשנו שאתה איתנו, ניסינו מומחה אחר והרגשנו שלא משנה מה אמרנו הוא דחף לאן שרצה ואתה זרמת בתוך מה שאנחנו רוצים והסברת את המגבלות בתוך המקומות שאנחנו מרגישים בהם נוח, היה לנו פרקטי וממצה ומתרגשים להתחיל ואני חייבת לציין שהאתר שלך והכתבות שאתה מעלה שאפילו לא קשורות לנדל"ן בחלקן, כמובן הספר החדש שלך והיוטיוב גרם לנו לרצות לעבוד איתך"(מקצר, אבל הם אמרו דברים מדהימים ומרגשים ואם זה לא היה אינטימי מראש הייתי משתף כמו מאות סרטוני המלצה בווידאו).
צדיק, ניתוק בפנים כבר קיבלת היום?
המוח האנושי בנוי בצורה כזו שאזור חדש ולא מוכר מוגדר אוטומטית כסכנה, לכן שעסק חדש פונה אליכם ומנסה למכור לכם משהו בעידן שלנו בטלפון, לרוב, הוא יחטוף ניתוק בפנים. למה? כי אנחנו רוצים להגן על עצמנו כי שמענו עשרות מקרים שעקצו אנשים בטלפון וכו'.
ולסיכום: אל תריבו עם הלקוחות ואל תכניסו אותם לאזור של התנגדויות וכאפות הדדיות כמו בסרטון, אתם לא במלחמה, אתם בתודעה של "תנאי שלום" והאידאל? להעלים את ההתנגדויות של הלקוחות לפני שהן עולות.
איך? לזכור בעל פה את המכנה המשותף הרחב ביותר של הבעיות של הלקוחות עם עסקים דומים ולהגיד את זה בנאום יפה שקשור בערכי העסק שלכם ובמוניטין שצבר בשביל לא להישמע כמו כולם, נאום של לא יותר מ 2 דקות…אם יש במידע אקט לימודי ממשי ומעניין, אפשרי לזכות בעוד כמה דקות יקרות של קשב. אבל לא לחפור על זה, להגיע לתכלס.
בהצלוחס חברות וחברים.
המשיכו לעקוב, תמיד מעניין כאן.