טיפים מהירים לניהול זמן לתותחי נדל"ן 》רבים מכם שואלים אותי "איך אתה מספיק כל כך הרבה? אתה עובד כמו 20 איש!". אז זהו שאני לא עובד יותר קשה, אני מאוד נהנה מהעשייה פשוט למדתי למקבל, להאציל, ולנהל את ריכוזי המשימות והמטרות בצורה היעילה ביותר שאני יכול. וכך במקום לסיים משימה אחת בשעה, אני מסיים 3.
אז בואו נתחיל ב 3 נקודות:
1. להתחיל תמיד במטרות – לשאול את עצמכם לפני כל משימה – מה המטרה? ברגע שהמוח יתרגל לחשוב "מטרות" משמע "לחשוב בגדול", המשימות יהיו הרבה יותר קלות לביצוע כי כשיש מטרה לנגד עניינו, הסוף כבר נראה בהתחלה.
שאלות לנדל"ניסטים – מה מטרת הפגישה? מה מטרת הטלפון עם הלקוח דוד אהרון? מה מטרת הפגישה עם הסוכן החדש שקלטתי? תחשבו כמה המוח מפוקס בתכל'ס ולא במחשבות סרק שגוזלות אנרגיה יקרה מהמוח.
2. משימות שבועיות – אם קשה לכם להתחיל עם מטרות שנתיות, חציוניות וכו', תתחילו בזה שבכל מוצ"ש אתם מתכננים את השבוע.
* כותבים את כל המשימות שיש לכם בראש כרגע על דף.
* מקטלגים משימות על פי – A.B.C – משימות שהן ב A הן המשימות החשובות ביותר שלביצוע שלהן יש את ההשפעה הגדולה ביותר על הקריירה/החיים שלכם. משימות A הן משימות שרק אתם יכולים לבצע. נסדר את זה לפי A1/A2/A3 וכן הלאה(הכי חשובות)
משימות C ניתן להעביר לאחד האנשים בצוות(לחנוך אותם איך לבצע).
* מכניסים את המשימות לימות השבוע.
כלל ברזל – אין מצב להתחיל במשימה C לפני משימות ה A שהן החשובות ביותר. עם הזמן המוח יתרגל להיות מאוד מאוד משימתי ואפקטיבי ותראו לבד שהיום, והתוצאות שלכם יראו לכם שאין דרך אחרת לפעול. קודם טורפים את המנה העיקרית ואז ניגשים לסלטים.
3. ספורט – גם הליכה של 20 דק' ביום היא משהו שיסייע למוח להגדיל אפקטיביות. בעבודה כמו שלנו, ספורט לדעתי הוא הכרחי מאוד. לא אכתוב את היתרונות, אתם כבר מכירים את דר' גוגל.
ככה אני מספיק יותר. אני לא עובד קשה יותר, אני פשוט מגדיל בכל יום את ההתעסקות במה שחשוב ביותר.
איך נדע מה חשוב לצמיחה שלנו? זה בפוסט אחר, זה כבר מתארך. בהצלוחס