מכירות

להפוך לקוח לאוהד

והפעם נדבר על כמה התקשורת הרציפה קריטית להפיכת לקוחות לאוהדים.
לפני כמה חודשים נכנס לי ג'וק לראש והחלפתי את הטלוויזיה הישנה בטלוויזיה משוכללת וחזקה יותר
אני בקושי צופה בטלוויזיה ואין לי כבלים או yes בבית
כשאני רוצה לראות משהו שמעניין אותי אני צופה דרך
האינטרנט בצפיה ישירה (משחקי כדורגל מליגת האלופות
סרטים וכו')
בזמן חיפוש הטלוויזיה ידעתי בערך מה אני רוצה בכותרות.
נכנסתי לשתי חנויות שצמודות זו לזו.
בחנות הראשונה הגיח לעברי מוכר שחייך מאוזן לאוזן
ושאל "איך אוכל לעזור?" הרגשתי בטוח לידו
הוא נתן לי תחושה של אחד שמבין עניין.
הוא התחיל להסביר לי על הטלוויזיות החדישות ביותר
שאל מה התקציב שלי וירה בלי סוף מידע אודות הפיקסלים
התחרות הגדולה בשוק הטלוויזיות, יכולות טכניות
ודיבר ודיבר ודיבר.
באיזשהו שלב איבדתי אותו. קצת הסתחררתי מכמות הנתונים שאותו מוכרן ידע, עשה עלי רושם.
עצרתי אותו ואמרתי לו "תודה רבה על כל המידע הזה
אעשה סיבוב ואחזור".
אחרי השיחה איתו ניגשתי לחנות הצמודה,
טיילתי לי בנוחות, קראתי מפרטים טכניים וניסיתי
להבין "מי נגד מי".
אחרי כמה דק ניגש אלי בחור צנום מימדים ושאל "מה שלומך? אתה נראה לי מאוד מוכר לא יודע מאיפה".
דיברנו עוד כמה דק על שטויות שמסביב ואז הוא אמר
"ראיתי שאתה מעוניין *לרכוש טלוויזיה* עשית
קצת שיעורי בית ? קראת טיפה באינטרנט אחי ?"
עניתי שבקושי היה לי זמן אבל אני יודע בערך מה אני רוצה.
ואז הוא שאל "מה הם השימושים שלך ?"
איזו שאלה גאונית חשבתי לעצמי.
"אני אציג עליה בעיקר מצגות ומידי פעם צפייה ישירה
באינטרנט, חשוב לי שיהיה לי פשוט לחבר אותה בלי יותר מידי כבלים וסירבולים".
"הבנתי אותך" ענה.
ולאחר מכן המשיך בשאלות ההכוונה שלו "רגע,
יש מותג שאתה נמשך אליו יותר שלדעתך נתפס כאמין יותר?"
עניתי שכן. אני מעדיף את חברת × יש לי כמה מוצרים שלהם ואני מאוד מרוצה.
הוא חיזק ואמר "אתה צודק אחי, מוצרים מעולים וגם השירות שלהם מאוד זמין".
"ומה יהיה בשבילך וואו ממה שהתרגלת אליו עד עכשיו?
מה יהיה יעבורך ערך מוסף רציני שבעצם יעשה את ההבדל?"
לאחר שעניתי לו, הוא לקח אותי לסוף אולם התצוגה,
הניח את ידו על הטלוויזיה והדביק את כל מה שאמרתי
כפתרון. הוא לא מכר לי טלוויזיה, הוא מכר לי פתרון על סמך הבעיות שהצגתי.
"בנוסף" הוא אמר, "אני ממליץ לוותר על הטלוויזיה שרצית כי היא יקרה מאוד יחסית לשימושים שלך,
אתה לא צריך יותר מזה".
הוריד 1500 שח מהמכירה כי לא הייתי צריך טלוויזיה
יקרה יותר כמו שחשבתי.
רכשתי את הטלוויזיה שהמליץ לי עליה בחיוך גדול.
ואחרי שרכשתי אותה, קניתי ממנו מכונת קפה למשרד,
ועוד כמה חיבורים חכמים לטלוויזיה.
ומאז שלחתי לו כבר 4 חברים שרכשו ממנו במצטבר
12 מזגנים, 4 מכונות קפה יוקרתיות
ותהיו בטוחים שגם הם יפנו אליו לקוחות.
כי אני לא לקוח, הפכתי לאוהד.

בחנות הראשונה קיבלתי המון מידע לא רלוונטי, והיה קצר בתקשורת האנושית שחיפשתי. המוצר היה החשוב ביותר.

בחנות השנייה הייתה אינטראקציה נהדרת, התקשורת לא הייתה מכוונת מכירה, הוא מכר לי פתרון לא טלוויזיה.
הוא שם אותי בראש סדר העדיפויות שלו, אני במרכז
לא המוצר. כמובן שהמוכרן גילה בקיאות יוצאת דופן
בפאן הטכני, כך הוא בעצם יכל להתאים לי פתרון מושלם לצרכיי.

לא משנה מה אתם מוכרים, תשקיעו בתקשורת פחות במוצר עצמו. הלקוח מחפש יחס, אוזן קשבת. בני אדם הם לא מסד נתונים. בהרבה מחקרים שנעשו גילו, שלקוחות
פחות זוכרים נתונים טכניים הם כן זוכרים שהיה להם נעים וכיף לקנות.
דברו עם הלקוחות על מכנים משותפים, שאלו שאלות, שלבו קצת הומור, חפשו פויינטים בשיחה בשביל להכיר את האדם מאחורי הלקוח.
בעידן שבו אנחנו שומעים יותר מכונות מבני אדם,
בעידן שבו קולות הקריינים במרכזיות הן חלק בלתי
נפרד מהיום יום שלנו, המגע האנושי חשוב אף יותר. Let everyone concerned know about your trip https://essayclick.net/ -how long you'll be gone and what you've planned to meet your obligations